Let's interact
Nadat de werknemer een eenmalige instelling heeft voltooid, worden al zijn werkplek instellingen opgeslagen in het GoBright Portal, waardoor dagelijkse gebruikersroutines tot een minimum worden beperkt en focus en productiviteit mogelijk zijn in een ergonomische bureauruimte. Dankzij het compacte en stijlvolle ontwerp kan de GoBright Interact in verschillende posities worden gemonteerd, waardoor hij geschikt is voor diverse oplossingen. Gebruikers kunnen de Interact inzetten voor allerlei soorten meetings.
We zetten de specificaties nog even op een rij
- Check in/out: Door de Interact te scannen met NFC-kaart, tag of GoBright App, of door de QR-code van de Interact te scannen
- Interactieve weergave: voor het maken van specifieke timeslotboekingen, het wijzigen van bestaande boekingen en het bekijken van belangrijke informatie.
- LED-ring: Toont de status van een bureau (beschikbaar, bezet, niet storen en moet worden schoongemaakt).
- Wi-Fi-verbinding: Wat betekent dat het Interact geen gateway nodig heeft.
- Ingebouwde sensor: Gegevens over bureaubezetting worden verzameld en kunnen worden gebruikt om het kantoor zo efficiënt mogelijk in te richten.
- Multifunctioneel apparaat: De Interact is geschikt voor Room Booking en Desk Booking, en kan worden bevestigd aan bureaus, scheidingswanden, wanden van vergaderzalen, focus rooms, of stille pods.
- Flexibele montagemogelijkheden: De Interact kan in verschillende posities worden gemonteerd: op en onder bureaus, en zowel horizontaal als verticaal op elk oppervlak.
- Diverse integraties: De GoBright Interact maakt verbinding met Microsoft Exchange, Microsoft Office 365 inclusief Teams en Google Workspace.
Wil je meer weten over deze oplossing? Vraag ernaar of bezoek onze showroom.