Teams aviniti gobright desk booking

Nieuwe weekplanner voor room- en deskbooking vanuit Teams, plan je werkweek vooruit

De perfecte planningstool voor jouw flexibele kantoor. Een van de grootste uitdagingen waar werkgevers momenteel voor staan, is samenwerking. Steeds meer werknemers willen flexibel werken en hoewel er veel voordelen aan verbonden zijn, is het onvermijdelijk dat samenwerking en communicatie een uitdaging worden.

Waar zitten mijn collega's vandaag weer?

Wat als je een specifieke collega moet spreken, maar je weet niet zeker op welke dagen hij/zij werkt en of hij/zij op kantoor is of op afstand werkt? De Weekplanner lost dit probleem in een handomdraai (of enkele clicks) op. Met deze tool geef je niet alleen aan hoe en waar je zelf werkt, maar heb je ook meteen een overzicht van waar je collega's zich bevinden.

Thuiswerk, overleg met klanten, office day, ziekte, ouderschapsverlof, ... alles eindelijk inzichtelijk

Het uiteindelijke doel van de Weekplanner is om medewerkers meer inzicht te geven in de planning van hun collega's om de productiviteit en samenwerking te verbeteren. Welke dagen werken ze? Wie is er op kantoor, wie werkt op afstand? Wat is de beste dag voor mij om naar kantoor te gaan? Dit geeft iedereen de mogelijkheid om controle te houden en hun volledige werkweek te plannen, ongeacht waar ze werken.

Hoe gebruik je het?

Naast het maken van een reservering voor een bureau, meetingroom, ruimte of parkeerplaats in de portal, is het nu ook mogelijk om je week(en) vooruit te plannen met de planner functie. Beschikbaar in de Online Portal, de Mobile App en dus ook binnen Microsoft Teams dankzij de Teams Integratie. Geef eenvoudig aan wanneer je op kantoor bent en wanneer je thuis werkt, of op een andere externe locatie. Dit is direct zichtbaar voor je collega's. Samenwerking, communicatie en focus op gemeenschappelijke doelen zijn belangrijke factoren voor elk succesvol team. Dit maakt het eenvoudiger om persoonlijke ontmoetingen op kantoor te plannen en geen tijd te verliezen met uitzoeken van waaruit iedereen precies werkt.

Overzicht in je bezetting en locaties

Geef per dag aan waar je werkt met de voorgedefinieerde opties (met pictogrammen). Je kan ook aangeven of dat voor een hele dag geldt, of alleen de ochtend of middag. In deze planner is het adhoc mogelijk om een bureau te 'reserveren' voor je kantoordagen. In de instellingen kan je vooraf een "standaard" week instellen. Stel dat je elke maandag en vrijdag thuis werkt, elke dinsdag en donderdag op kantoor bent en de woensdag vrij bent. Markeer dit dan als je standaardinstelling en het wordt automatisch weergegeven. Het voordeel is dat je je werkdagen niet dagelijks of wekelijks opnieuw hoeft in te plannen. Als er een uitzondering is, pas je gewoon die specifieke dag aan.
Onderaan zie je een overzicht van je teamleden. De pictogrammen geven aan waar ze zich dagelijks bevinden.

Stroomlijn je communicatie op de werkvloer met deze tool

Zodra je weet dat iemand thuis of elders werkt, wil je misschien direct contact met hem of haar opnemen. Gebruik dan gewoon het telefoonnummer of e-mailadres dat in het overzicht staat van de app. Heb je vragen, wil je een demo van de Weekly Planner, of wil je informatie over prijzen? Neem dan zeker contact op.

Deel je audiovisuele vragen en smart office challenges met ons

Vraag vrijblijvend informatie over smart office en vergaderzalen. Iedereen is welkom om onze digitale concepten en AV-oplossingen te ervaren.

Contacteer ons